NicoMusic

Download New music

NicoMusic

Download New music

Nicomusic

دانلود آهنگ جدید رضا پیشرو بنام کربن از رسانه نیکو موزیک

آهنگ و تنظیم کننده : رضا پیشرو | متن آهنگ : رضا پیشرو

از متن آهنگ با پخش آنلاین موزیک با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ لذت ببرید

  New Music Reza Pishro Called Carbon

Download



سر به جام انکه ولی

این آهنگ مثل گلستان ابراهیمه

فرکانس تا بلاک میشه

حضور من همینجاس

وسط جهنمه

آب بخور شفا بگیر

معبد من هفت دره

مکتب من رفتنه

از این دم من بم تره

بعد از این همه ترس

بلند کن بیتو

برای این کافیه که فقط ازت رد بشم

باید باهام راه بیایی

نه رو دفترم منگنس

میشه توی بند بعدی برطرف پیشرو

فقط میخوام دود کنم

دریا رو فوت کنی روی بال طاووس

ما هم دیگه سر بخوریم روی آج چاقو

بیا بیرون از خلا برموداء تابوت

عینت بده به

رد ترک های تنم موجب ترمیم نبود

مجعزه درویش نبود

رد ترک های تنم موجب تعمیر نبود

تو گوشمون زمزمه الهه شرارت

اگه داری بده بره بخاطر شرافت

شکافشو شکافتم

حرفای من …

بنام اون رپ

ترسوند

سر به جام انکه ولی

مترب من هیچ نبود

رد ترک های تنم

وجب تعمیر نبود

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

برای دانلود کلیک کنی


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی